reklama

Zjednodušte si online život programom EVERNOTE!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

z oficiálneho blogu adamdebnar.sk

Evernote je program na zachytávanie vašich myšlienok, zaujímavých internetových stránok, nápadov.

Je to sofistikovaná náhrada bežného poznámkového bloku bez ktorej by sa nemal zaobísť nejeden moderný človek.

Je to môj obľúbený pomocník, do ktorého zachytávam inšpirácie pre články, a zaujímavé stránky, na ktoré nemám momentálne čas. Je to neskutočne dobrá pomôcka a preto som sa rozhodol spraviť túto video recenziu. Pozrite si video pod týmto textom: link pre evernote: http://evernote.com pre Android: nájdete v markete pod slovom EVERNOTE

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aký poznámkový program používate vy?

Adam Debnar

Adam Debnar

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Adam a mám cieľ zlepšiť moje spisovateľské schopnosti a preto som sa rozhodol blogovať o mojích obľúbených témach ako sú Technológie, Pozitívne myslenie, EFT a Android. Nasledujúcich 365 dní môžete očakávať každodenný príspevok v rozmedzí 200 až 500 slov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu