reklama

Shazam pre Android – revolučný program na identifikáciu hudby

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

z oficiálneho blogu adamdebnar.sk

Niekedy sa mi stáva, že počúvam skvelú hudbu a ani za svet si neviem spomenúť na jej názov. Tento problém rieši program pre mobilné telefóny ale dnes už aj pre Android SHAZAM.

SHAZAM je aplikácia ktorá dokáže rozoznať počas 20 sekúnd názov skladby a interpreta. Jednoducho mobil priložíte k reproduktorom stlačíte tlačidlo tag a s vysokou pravdepodobnosťou dostanete výsledok. Bol som milo prekvapený, keď SHAZAM rozoznal pesničku od skupiny DESMOD v našom slovenskom rádiu. Po nájdení máte možnosť skladbu si znovu prehrať na YouTube, alebo si skladbu môžete kúpiť cez Itunes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SHAZAM je v trial verzii zadarmo a môžete si ho stiahnuť na Markete, alebo ak máte iný telefón, navštívte stránku www.shazam.com a vyberte si verziu pre vaše zariadenie. Trial verzia vám poskytuje 5 rozoznaní do mesiaca.

Ako SHAZAM funguje?

Nedalo mi a zisťoval som ako vlastne SHAZAM funguje. Každá pieseň má takzvané fingerprints – každá pieseň má vlastnú frekvenciu, a vlastnú intenzitu. Po priložení mobilu k hudobnému zdroju, SHAZAM zosníma tieto dáta a porovná s vlastnou databázou. Nič zložité, ale podľa mňa geniálne : ).

Ak chcete vidieť ako SHAZAM vyzerá a ako rozoznáva hudbu, pozrite si video pod týmto textom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo hovoríte na SHAZAM vy? 

S pozdravom

Adam Debnár

Adam Debnar

Adam Debnar

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Adam a mám cieľ zlepšiť moje spisovateľské schopnosti a preto som sa rozhodol blogovať o mojích obľúbených témach ako sú Technológie, Pozitívne myslenie, EFT a Android. Nasledujúcich 365 dní môžete očakávať každodenný príspevok v rozmedzí 200 až 500 slov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu